anul  
1997 locul I calificare la olimpiada nationala de la Timisoara
1998 locul II
1999 locul II
2000 locul I calificare la olimpiada nationala de la Constanta

* 2000

CLASA a XII-a
Problema 1:
LINII Navale De o parte si de alta a unui fluviu se afla cate N orase (1<=N<=10000), fiecare oras de pe un mal fiind legat printr-o linie navala de un singur oras de pe malul opus. Sa se determine numarul maxim de linii navale pe pot fi pastrate astfel incat oricare doua sa nu se intersecteze. Orasele, atat de pe un mal si de pe celalalt, sunt numerotate de la 1 la N, crescator in sensul de curgere a apei.
Observatie: nu pot fi stabilite alte linii navale decat cele existente
Fisierul de intrare: - prima linie contine numarul N de orase
- fiecare din urmatoarele N linii contine o pereche de numere (X,Y), 1<=X,Y<=N cu urmatoarea semnificatie: orasul numarul X de pe malul stang este legat printr-o linie navala de orasul Y de pe malul opus.
Numele fisierului de intrare (cu extensia .in) se citeste de la tastatura.
Exemplu:

Pentru fisierul de intrare NUME.in:

7
2 3
1 1
3 5
6 4
5 7
7 6
4 2
 
Rezultatul afisat pe ecran este: 4
 
  Observatie: la aceasta problema se poate aplica Branch and Bound
Greedy
Problema 2:
Joc Un joc se compune din m cilindri de aceeasi raza si inaltime, montati pe o axa orizontala care trece prin axa de simetrie a fiecarui cilindru. Pe fetele laterale ale fiecarui cilindru sunt montate n bile de diverse culori, culorile fiind codificate prin numere de la 1 la k. Scopul jocului este de a roti cilindrii, astfel incat sa obtinem cel putin o generatoare pe care se gasesc bile de aceeasi culoare. In fisierul 'NUME.in' pe prima linie se dau m, n si k separate prin spatii, iar pe urmatoarele m linii se gasesc culorile bilelor din cate un cilindru. Dati o configuratie finala a jocului, astfel incat numarul de generatoare completate cu bile de aceeasi culoare sa fie maxim (nu este nevoie ca toate generatoarele sa fie de aceeasi culoare). In fisierul 'NUME.out' dati pe cate o linie culorile din fiecare cilindru, pornind de la o anumita generatoare. NUMEle fisierului se citeste de la tastatura.
De exemplu: Fisireul de intrare 'bile.in' contine
3 4 15  
3 2 4 1
2 6 1 5
3 1 5 2
Fisierul de iesire 'bile.out' contine
3 2 4 1
5 2 6 1
5 2 3 1
  Observatie: aceasta problema este o problema tipica Backtracking